Måndag 10/11-08

2008-11-10 @ 14:42:48

Hej bloggen idag var det somm en vanlig dag vi burgade 08:10
o slutade 14:10 och benne a sparkar på mig som vanligt
han e typ 15cm mindre en mig asså västa dvärgen typ (haha)
'äter godis' idag så ska jag rida om så då rider jag två gånger
de blir roligt men vi hadde matte grupperna ida me och så hadde
vi historia om gustav den II adolf (hehe) det var skit tråkigt ju man
fick typ anteckna hela tiden ju aja också hadde vi sv och Lotta vår
fröken läste för oss så då passade jag på att rita klart min manga serie
det var roligt och juste olyckan men jag ska skriva snart om olyckan så seea


//Kastrol


PS: orkar inte skriva punkt jag vill inte vara duktig (hehe)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback