Onsdag 12/11-08

2008-11-12 @ 17:49:47

hej idag var det som en helt vanlig onsdag vi
burgade med hallv klasser i engelska o sedan
musik vi tränade till lucia(boring) aja sen hadde
vi matte med musik igen (hehe) o sedan pigelin
sen bild vi fick måla pickasos skit tråkigt asså
sen åt vi mat det var köt med brun sås röd potatis
o äppelmos men typ sexåringarna åt upp all
äppelmos så vi fick inge :( men mellis o jag var
inne på stubben på lunch rasten vi ritade o emma
o maria retade oss dom var skit jobbiga asså aja
sen tittade vi på film o hadde historia sen jick jag
hem o dom andra från gruppen i morse  för
att den andra  halv gruppen skulle ha engelska
sen tittade jag på saw 4 den var ju inte ens läskig
ju asså jag har sett läskigare saker men aja nu har
jag min ena lexa att göra så seea


//Kastrol

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback