Tisdag 11/11-08

2008-11-11 @ 15:37:38

hej det var som en vanlig dag ida vi burgade

med idrot vi hadde fyra lekar (boring) det var

skit tråkigt fursta leken var svans kul jag typ

förlora  min svans hella tiden malin tog den

jämt för att jävlas med mig typ aja sen hadde
vi en till lek och den löd så här
två lag är mot vatandra och två stycken kör mot
varan ute på plan och man spelar om en boll så
om ena tar bollen då kan den andre kulla en
och om man blir kullad så vinner andra laget en
som spelare så när hella laget har vunitt alla så är
leken slut den tredje var att man skulle plåcka
isär en plint och ihop en plint och sätta sig på den
så fort som möjligt Jag L M o H var i ett lag o vi vann
två gånger o förlora en och en gång tvåa (hehe)
den fjärde var konstig ena laget kasta en boll
 till oss och då fångade vi den och sen så sprang
den som var furst i andra laget runt sitt lag  så
många gånger som möjligt inann vi har fått bollen
under benen på oss och så höll vi på sådär hela
lektionen och efter de så böt vi om och så hadde vi
matte och då fich vi lysna på musik asså på mobilen
men jag gjorde inte de (hehe) sen hadde vi pigelin
runda det har vi varenda dag (hehe) jag e ganska cp ida
så ni vet aja sen hadde vi relion om mose (boring)
aja sen hadde vi lunch sen svenska o sen språk
sen var dan slut så här ligger jag i sängen o äter kakor
o ska snart  åka till komtek seea :D

PS:Adrian du e en bög besök jörna addes blogg på http://www.pajtont.blogg.se


//Kastrol

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback