låååååv??

2009-04-03 @ 22:37:42

hej nu är det låv (stavning?) jag kommer ha det jätte tråkigt idag var jag med jojo vi hadde skit skojj vi tog av oss skor,strumpor och jackor sen gick vi ner i lilla sjön och vi bygde en bro/damm det var kul och vi gjordefotlerbad??
det var skönt och vi sprang på ängen så funny och vi lekte i parken och vi tittade på b.s johan och några 8:or
fan var tråkiga dom var asså aja ska ha tråkigt en viten stund till sen såver jag :)

LERIGA KRAMAR OCH PUSSAR
Amanda


ps: jag vill aldrig gå tillbaka till det jag hade förut och var och kompisar :|

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Oliviaa

aha vad tråkigt :(

2009-04-04 @ 10:09:59
URL: http://oliviasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback