miaaaaaa

2009-04-19 @ 08:10:40

hej sryh att jag inte har skrivigt bloggen igår var jag och skulle köpa jacka men jag köpte två byxor istället och då träffade jag mia och då bestämde vi oss att göra ngt och vi träffade ida och hons kommpis på glitters och utanför så träffase vi ilona och sen så gick vi hem med lufsen mias hund som bitts hela tiden typ aja sen pratade vi med mattis som mia är lite kär i ^^ och hon snackadde i mitt namn att hon ville bli ihop med han det var fett skojj ju aja ska ttta på lite roliga saker nu tex http://www.xepisodes.com/ 

roliga kramar
Amanda

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: moojod

Asso, du va ju inte tvungen att säga att jag är lite kär ii honom?

Jag är ju fan askär ii honom?

2009-04-27 @ 14:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback