ny bakrund

2009-04-29 @ 21:49:05

hej nu har jag gjort min nya bakrund av bankotsu och jakotsu 

jakotsu och bankotsu

aja ska fixa min nya heder

serien som är min bakrund fans intte på youtube så jag spelade in den på min dator jag sög ju på att filma men wtf aja den här är iaf rolig tkr jag men så ni vet jakotsu ÄR INGEN TJEJ han bara ser ut rom en och låter som en asso han från början aja han är LITE bööööögig tkr alla då för han tykker att vissa killar är söta typ den enda bögen som fans för 500 år sedan typ aja hoppas ni gillar det här kommer några mer

så nu är det suikotsu som berättar hur han blev medlem av the band of seven aja det är iaf han som jakotsu och bankotsu pratade om i förra filmen

bakotsu är nu den enda som lever utav the band of seven och han berättar hur dom blev the band of seven

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback