Brandalarm!!!!!!!!

2009-08-31 @ 22:56:07

hallo mina små hönor och tuppar haha aja men idag var det vell som en vanlig måndag haha förutom att vi hade brandalarm och det var tydligen ingen övning aja men nu ska jag berätta hur det gick till jo det var såhär vi alla stod och väntade på so lektionen och helt plötsligt så beoooooooooooooow beoooooooooow beoooooooooooooow
och alla 9:or och 8:or skulle skrämma oss så dem började skrika och springa runt överallt haha det såg ganska roligt ut men vi tog oss ut och sen gick vi till barken och vi letade effter klassen och så stälde vi oss på rad och sa 1,2,3,4,5,6,7,8,9.... osv jag är ju nr 3 haha har alltid varigt bland dem första alltid hahaha aja men skolan börgade inte brinna dem håller på med taket och sånt och då kan det hända lite grejjor aja har plattat mitt hår det blev as snyggt snyggare en vanligt asso jag menar plattare haha och juste idag med smingningen så blev det min bästa inte ett enda kladd på mitt ansikte hahaha det ägde aja ska såva lite nu sees oj just min ma lexa haha den är till på fredag men vi kan ju lämna den idag haha aja natti natti

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Michelle

haha blir dom >< OMFK x)

(Luv your design ^^)

2009-09-01 @ 15:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback