Förlåt

2009-08-21 @ 17:28:55

hej sry att jag inte skrev igår men jag glömde hehe igen hehe aja igår så började skolan och det var ju jätte roligt värteligen inte aja först så gick vi till tiatern m och då pratade Bi med oss asso våran rektor hon heter bi hahaha aja och sånt och idag fick vi våra loggböcker och skåp haha och så satt vi och skrev hela dagen typ boring aja men vi tittade runt i skolan lite haha jag kommer inte ihog vart sal n2 är där vi ska ha no i men försej så kommer jag inte ihåg något typ hehe ajajag har ju sett klart hana kimi jag har slutat på ranma1/2 för den var tråkig och jag ser nog klart rurouni kanshin den här häljen haha och kimi wa petto är klar idag jag har börjat på soul eater den är bra men ändå tråkig haha och bleach 234 kommer på tisdag natt men ska äta nu sen se på soul eater och sen såva så skriver jag imorgon och juste fick låna michelles death note 4 och 5 har redan läst ut 4:an haha aja sees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback