Hallo

2009-08-22 @ 22:09:34

tjobre minna (alla) hehe jag har vell haft en okej dag haha vakna 11 typ eller starta datan då hehe aja jag har iaf sett på 0 rurouni kenshin och på 8 soul eater och jag har börjat på fullmetal alchemist haha den är bra den är inte dålig och lång tråkig som broder sa men han vill ju bara se på blod splitter hela tiden det vill ju jag också försejj men jag har typ börjat sluta med det haha aja men fma är iaf bra haha
Handling: Full metal alchemist handlar om två bröder som är alkemister men när dems mamma dög så försökte dom återuppliva henne men det gick fel så Ed förlorade ett ben och en arm och Al förlorade sin kropp men dem lever vidare och försöker få till bara sina kroppsdelar med alchemy. och det är typ handlingen  men jag är ju bara på episode 10 så jag vet ju inte så mkt men den är bra och juste Al lever i en gammal rustning haha han kan ju inte bara vara en själ som åker runt där och Ed har ju fått ett mettal ben och arm och så händer det massa saker aja om man gillar sånt så ska man se den här serien aja ska se på FMA (full metal alchemist) nu sees och imorgon så lägger jag förhoppningsvis ut min top 20 anime haha seeeeeeeeeeeeeeees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback