hallojjis

2009-08-25 @ 22:57:52

den här dagen började med matte vi fick nya böcker och sånt haha och sen var det franska asso michelle och jag diskuterade om japanska ord under lektionen för det kom vi ihåg iställer för franska haha aja vi har en lexta till fredeag boring sen hade vi engelska med maria omg hon är så jobbig men bra lärare haha sen hade vi en jätte lång rast haha typ 70 min sen hade vi so och effter det så pratade mat tanterna med oss och sen hade vi no alvarligt jag hamnade med viktor och tomas typ världens jobbigase killar haha aja nu ska jag dursa och packa mina gympakläder sen ska jag såva sees imorgon

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback