Hejj alla

2009-08-16 @ 17:32:19

Hej hej nu har jag änteligen börjat blogga igen hahaha >< aja i måndags så började ridningen jag red ju lilla Smoky haha världens sötaste och i fredags så hade jag en privatlektion på GP det gick vell sådär bra haha har lakt upp en video på den och min favo låt på youtube och juste Linda hade en fest igår den var fett rolig och efter 23:00 så gick nelly och jag hem till henne och tog hennes saker och sen gick vi hit och vi såg på 2 filmer och sen såv hon över och min mamma fylle år då GRATTIS mum hehe och idag ska jag till kista och titta på bio och äta på resturang så det är dax att kleta på med sminket för jag har redan dursat ju och juste vad ska jag ha på mig haha ingen aning just nu så har jag på mig canada och linne mina slapp kläder haha och juste jag har tonat mitt hår blont det blev väll sådär nu ser jag ut som förra sommaren utom att mitt underhår var typ jätte börkt brunt hahaha såg ju helt förjävligt ut och juste jag börjag på Torsdag bläääääääääääääääää skola (nu måste man tänka igen men man gör ju det hela tiden hehe) aja jag kommer inte komma långt på mina serier jag har bara sett på 55 serier totalt hahaha aja ska fixa mig nu skriver kanske senare tjo då

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback