hello

2009-08-19 @ 07:42:59

hejsan sry att jag inte blogga igår tänkte göra det men orkade inte hehe aja om en timme så ska jag ha samtal med min nya lärare och effter så ska jag till stallet och jag ska rida gp igen eller så kanske jag ska ta smoky istället för han har jag blivit jätte duktig på jag var den ända som fick honnom på tygeln i måndags inte för att vara skrytig eller nått men jag är typ den ända i min grupp som har hästarna på tygeln asså smoky är gnska ivrig eller det är fel hela han är ivrig så jag vet inte vem jag ska rida annars så kommer jag att ta smoky min nästa privatlektion som jag inte vet när den kommer vara hehe men  effter ridninger så ska jag vara med michelle jayy aja och sen ska jag se klart hana kimi min nya serie asso en episode är typ en timme och den sissta episoden är typ två så ja det kommer ta ett tag haha och juste såg nyss bleach 233 omg den har blivit helt sjuk asso man fattar ingenting men den är bra asso dems zanpakto har typ sepparerats (stavning?) från dems själar så alla slåss mot varrandra det är helt cp och man får se det här innan vad som har hänt effter aizen och alla ihåliga och det gör så att man inte fattar ett skit för jag har ju tittat på mangan och då kan man läsa om aizen och dom ihåliga men man får inte se dom i serien än om di fattar vad jag menar aja men man fattar om man ser den aja skit bra serie sees och skriver sen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback