Onsdag

2009-08-26 @ 22:37:18

Moshi Moshi
idag så började dagen med franska haha vad roligt och juste dorsa kom också hon är en trevlig person haha aja nu går vi vidare och sen hade vi typ musik haha och effter det så hade vi typ sv med maria omg var jobbig hon är men hon är en bra lärare haha och sen hade vi lunch och sen håltimme lunch+håltimme=2 timmars rast haha och effter det så hade vi id boring och sen var dagen slut och nu sitter jag här och ska ta bort mitt smink jupps men nu ska jag fixa det så seea imosgon och juste hr kommit riktigt långt på Rurouni kenshin, Soul eater och Full metal alchemy är typ klar med FMA och SE om 1-2 veckor och RK om 3-4 dar haha men sees och juste fixa designen med mina hallon seeeeeeeeeeeeees

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback