anime ^^

2009-12-09 @ 23:31:30

hallo fellas ^^ jupp imorse så vakna jag och såg på en episode utav yu-gi-oh! ^^ haha jag har kommit ganska långt ^^ haha jupp är på episode 112 ^^ haha jävligt bra haha nu är dom ju typ fångade hos the big five ><
haha jävla cp skit hehe och tristan är en robot apa :S haha jag ba KAWAII ♥
aja och min dag då jag åkte till skolan sedan så gjorde jag läxan och sat där i en halvtimme för skojjs skull sedan så titta vi på stardust blääääääuuuööö haha har den hemma >< så jag har sett den redan runt tusen gånger :Z
jupp och sen så har vi värsta långa rasterna och vi bara nejjjjjjjjjjjjjjjjjj haha och sen så sita vi manga och jag har redan ritat en sida ^^ im so happy!!!!!!!! jupp och imorgon ska jag rita en kamp ^^ och på lunchen så gick jag och mathilda till ica och köppte bröd så jävla gott ^^ haha aja sen så gick dagen vidare och jag komhem titta på yu-gi-oh! och en episode av blood+ ^^ okaj typ effter saya har dötad sin syster diva så ska hagi mörda saya :S
lite cp men aja haha bara fyra episoder kvar hahahahahahahahahaha aja ska se det klart imorgon och sedan ska jag fokusera på yu-gi-oh! men jag läste på wikipedia att gr och 5d inte kommer handla om yugi men dem sa inget om yami >< åå hoppas yami iaf han är så amaising ^^ haha äger alla ju hehe aja nu kommer en video ^^

haha kaiba är sååååååå rolig haha

haha inte riktiga yugi/yami röst (som ni kanske förstår så kan yami och yugi byta själar haha så dem delar på yugis kropp bara det enda som skiljer dem år är att yami är lite längre) haha yugi ba okej nu byter vi och yami ba (just nu så berättar jag var som ijänteligen händer) hey yugi du kan inte byta nu!! inte när det inte är en duell men yugi ehh öhhh men >< hehe ungefär så det är typ i episode 53 tror jag i typ mitten utav part ett >< haha här kommer en länk http://www.youtube.com/watch?v=Rv3HW42hdgI&feature=fvw ^^ tryck sedan fram till 2:09 ^^ haha så jävla bra asso om du vill soklart ^^

haha det bästa ifrån yu-gi-oh! 

OMG haha kan bara inte sluta garva 

hahahaha lite cp men ok ><

heh den här kan jag bara inte sluta gapa åt :O

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback