blobb, blobb, BLOBB!!!!!!

2009-12-05 @ 00:00:47

okejs jag vet inte varför jag skriver så men aja heh har bara 10 min på mig nu heh aja idag var jag också sjuk ^^ och då låg jag bara hemma och titta på yu-gi-oh! hah är redan på ep 33 utav 224 haha och det är bara den dörsta det finns också yu-gi-oh! GX/5D haha dem två är också långa så det kommer att ta lång tid att titta på dem + att jag måste se klart på blood+ har inte sett något idag och juste jag har gjort lite origami ^^ it was funny
haha japp det var typ min dag >< och nu kommer en låt/låtar ^^

dem här är superb första: op 1 blood+ full lyrics (kan hela texten)
andra:en låt av shorty ^^

SAYONARA!! video inlägg imorgon ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback