blobb ><

2009-12-01 @ 23:20:50

hej hej idag så vakna jag solskinandeklart ^^ aja sen så titta jag på en episode av blood+ ^^ omg det har blivigt jätte spännande alvarligt diva är ju helt cp asso hon bara blää du ser äklig ut (hon menar att hon tka äta han :S)
hehe och sen ba men han var så god så jag kunde inte häjda mig och jag bara omg fan vad hon är cp hehe och sen ba a men saya du är samma sak som jag (sant men liksom annan personlighet heh) aja tillbaka till min dag m sen så cyklade jag till skolan hade för mkt böcker in my bag ^^ så aa det bara blev så heh aja jag hämta mina saker gick upp och sen så hade vi ma och då var jag i lilla gruppen haha där kan man ju iaf lära sig något ^^ m sen så hade jag franska blääääääää hah vi hade prov och jag tog det ju lugnt för jag ville ju inte liksom stressa på ett prov ^^ aja jag tyckte att det gick bra hehe sen så hade vi eng och jag hade inte gjort eng läxan för vi hade ju provet och jag fick värsta epick fail för att jag glömde böckerna till och med i skolan haha till mig sj heh
aja sen så var det lunch det var soppa blää och jag ba UGUU!!!!!!! heh när vi hade ätit så gick vi runt och sen till bibblan ^^ sedan så hade vi so och jag typ jobba inget >< m och killarna gick hem sedan så då hade vi tjejjer lugn och ro i n2 ^^ jupp och sedan var det bara att cyckla hem och då ba la jag mig i min sän och titta på blood+
yay och jag såg på DH också det var bra som vanligt där men den är fortfarande skum >< jupp aja sen mamma ba vi ska till väst indien (nån ö brevid cuba >< eller vad det nu heter) hehe i två veckor och jag hatar varma länder haha (för att jag kan inte typ andas ><) det är 29 grader däår 27 i vattner och så hehe och 18 på natten
-.- men det ska bli kul så jag åker typ den 14:ånde heh aja det ska bli kul ^^ aja men det är den och nu kommer en bild som jag ritade för typ några veckor sedan ^^ (föröver bilden nu till datan heh)

här är den den blev värteligen inte bra >< hehe aja lite cp klädser men aaa i like it

JANE JAPAN!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback