här vill jag inte skriva min text

2009-12-08 @ 23:40:30

okaj idag så vakna jag och fixa mig tror att jag såg på tre episoder utav yu-gi-oh! sen så gick jag till skolan ^^
och jag fixa ledighetsansökanslappen >< och sen gick jag till N4 ^^ och där satt vi och diskutera och ritade manga hela dan och jag var med lollo och matilda ^^ och på lunchen så åt vi med stefan (jävligt trevlig kille ^^)
a och imorgon så blir det manga/anime film på morgonen ^^ haha undrar vad den handlar om ^^ haha aja sen så gick jag hem och slöa lite glömde manga läxan i skolan gör den en halv timme innan vi börgar >< haha aja jag har annars tittat på blood+ 5 episoder och tittat på en massa yu-gi-oh! och jag såg på DH undra asso vad som händer nästa sesong omg typ bree dog eller nått sånt heh akka typ dör hela tiden >< aja nu kommer veckans bild JANE!! ^^

det här är lillen ^^ i sommrars haha jag tog denna bild för at alla dem söta var helt bländade av ljuset aja han/hon (hehe vet fortfarande inte om det är en hon eller en han vi har tittat hos veterinären och djurmagasinet om dem han se vad det är och ine ens dem kan se så det är ett litet mysterium aja sees)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback