hello my tiny caribous ^^

2009-12-10 @ 22:21:00

nää skojja med gversktiften ni är mina små harpies ^^ and im happy for that
aja imorse så såg jag på två episoder av yu-gi-oh! ^^ haha men jag har inte sett så mkt idag så jupp aja men i skolan så ritade vi och jag han på det speciella papperet ^^ imte helt klart men det blev ok ^^ 
jupp och jag skulle exakt plasera raster men orkade inte endå heh så vi sluta och jag åkte hem och på rasten så köpte matilda och jag bröd och lite saker mmmmmm~<3 haha yummy aja men när jag var hemma så tittade jag på manga och så sen så var typ alla sura på varandra (as always) och då hade vi ett långt prat och det leder till att om jag sköter mig så ska jag på 450 spenn i månan heh mina bröder fick bara 300 då haha och om dem tkr att jag uppför mig superbra så kanske dem kommer sätta ett fast barnbidrag på 550 ^^ im so happy men då måste jag ta ansvar att köpa kläder och sånt av mig själv -.- haha aja bra träning för att bli vuxen ^^ aja nu kommer en låt och sen så ska jag se klart pålite yu-gi-oh! ^^

miseinen-GazettE

JANE!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback