hello ^^

2009-12-13 @ 00:47:51

tjo idag så vakna jag runt 11:45 hehe och sen så titta jag på yu-gi-oh! 150 ^^ och sedan så tittade jag klart på blood+ ^^ haha omg stackars diva dog och direkt effter så föddes hennes barn :'( men hagi dog typ också haha ska man tro iaf men tydligen så lever han fortfarande och saya såver i sin 30 åriga sömn och kai tar hand om divas så bebisar ^^ haha aja jag tittar ju på sesong 3 i season 1 ^^ lite cp va haha aja men jag hitta season 0 änteligen haha det är den japanska haha det är som om det handlar om samma sak i season 1 och 0 men ändå inte hehe lite konstigt va haha aja jag har hunnigt skit långt på yu-gi-oh! haha och jag har dursat och fixat mitt hår ^^ haha men aa jag orkade inte packa idag så jag gjör det imorgon men just nu så bara hejså
JANE!!

och säg ''nankurunaisa'' haha man känner sig mkt bättre haha enligt blood+ ^^

amanda: NANKURUNAISA!!!!!!!!!!!

alla som läser bloggen: NANKURUNAISA!!!!!!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback