heloo

2009-12-02 @ 22:46:43

hej idag var jag sjuk effter att jag har känt mig snurrig i två dagar så stannade jag mig hemma ^^ aja jag gick ju för provets skull ^^ jupp och idag så gick jag upp och sen så fixa jag mig och gick till skolan nää skojja haha
jag var ju sjuk heh aja jag vakna sa till mamma att jag inte mådde bra och sen så såmna jag igen vakna 12:00 heh och då börgade jag titta på blood+ några timmar sedan gjorde jag läxorna och ritade lite anime ögon haha jag gjorde ett jätte snyggt det heter jin och jang för att den ser nästan ut som det >< hehe aja sen så har det inte hänt så mkt idag aja ni kan få se ögat och några videos ^^

här är två videos från dubbing bleach ^^ hehe hanatarou är så jävla rolig

jin och jang ögat ><

JANE!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback