i love home

2009-12-03 @ 23:42:13

hello imorse så vakna jag 09:43 heh och då låg jag i sängen och typ slöa till 11:06 nått sånt och sen så gick jag in i broders rum heh orka inte titta på anime så jag slog på tv:n och det fanns inget att se så jag tog ut alla ödlorna heh (alla bråkar alltid med varandra+ alla änteligen så är lillen köns mogen yay så hon har blivigt helt nut)
och titta på barn tv heh det var typ eller jag minns inte senast jag titta på det men jag ville bara se på vad skit ungarna tittar på nu för tiden det är ju värsta våldet ju heh inte undra på att barnens nya generation är så kaksig heh aja sen så stoppa jag in alla för att dem blev jobbiga och så tittade jag lite på blood+ men årkade inte så mkt heh messa lite med helle och sen tillbaka till anime men jag är ju nästan klar med blood+ så jag ba jag vill se på något konstigt heh så jag ba oo kanske yu-gi-oh! heh en lite knäpp serie men sedan märkte jag att den var intresant så jag började stara på den heh lite dålig manga men den är bra och det fick mig iden att jag tar alla mina bellasara kort och spelar som yu-gi-oh! haha det var skit kul haha jag spalla med oka-san heh hon van och jag söd det var bara för att jag fick bara dåliga och svaga hästar (sen kommer maris ord upp i mitt huvud(ingen häst är dålig) hehe och jag bara noooooooo haha) aja it's just a game och jag håller på att få hem ett nytt spel asso ett anime mmo online spel det värkar bra så jag ska pröva lite ^^ så sayonara ^^

v-bild rita den idag den blev dålig och råka ändra ljuset så heh men det är en kånstig drake som heter kareyoni^^

Sayonara!!!! JANE!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback