inget tema ^^

2009-12-07 @ 23:29:25

haha hello idag var det inge tema ^^ men aa it was not a bad day ether ^^ jupp och jag börjar med att berätta det här jag vakna runt 07:00 och fixa mig sedan så tittade jag på yu-gi-oh! och hade lite kul sen så åkte jag till skolan och snacka lite med mina friends och så heh och sen så rullade dagen på med klassinfo, so, no X2
jupp och effter det så åkte jag hem och titta på mer yu-gi-oh! och sedan så åkte jag i en halv timme till UBRF och red GP ^^ yay min favo häst jag hade han på tygeln igen det var bra och omg jag fick håll hallva ridningen >< men jag råka liksom äta en timma innan ^^ jupp men jag red ju GP och han är ju liksom inge svår att rida om man inte är värsta amatören som inte jag är haha :D jupp men nu släpper vi det sammtalsämnert ^^ okej sen så åkte jag hem och fixa mig inför kvällen ^^ drack lite te och lugnade mig själv lite ^^  sen så titta jag på yu-gi-oh! det är jätte spännande nu lackoura vs. yami/yugi (eller snarare själva yu-gi-oh!/faraon över egypten för 5000 år sen ></^^) aja det är så jävla spännande att jag måste sluta nu seeeeeeees friend or not friends ^^

JANE!!!

planering:
tis:manga bild, tema, manga 
ons:video, tema, manga, bleach
tors:låt, tema, manga
fre:lucia/tema, manga, v-bild
lör:blood+ klar ^^, manga, packa
sön:packa, manga, inuyasha

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback