lets DUEL!!!!!!!

2009-12-06 @ 23:13:29

hello my litle friends ^^ vill jag bara säjja hehe aja idag så har jag faktist städat, matten, gått en jätta promenad ^^, plattat mitt hår, fixat mitt face ^^, inuyasha, blood+ och yu-gi-oh!
haha så jag har gjort massa haha matten gick snabt och promenaden var jätte lång haha för jag ville prata lite med mitt innre ^^ (väldigt bra för själen) haha och när jag platta håret så WHOPPS så såg jag ut som uruha :S haha det var fett läskigt tänker göra en sån frissa imorgon ^^ haha aja asso jag tittade på inuyasha men typ börjag gråta på ep 8 det var så sorligt kikyo dog :'C jupp och yu-gi-oh! aa alltid lika bra men nu försöker en person (kommer inte ihåg vad han heter ^^) stjäla yami (stjälen i yugi's mullenium pussel) yami är ju själva
yu-gi-oh!=game king ^^ haha eller snarare faraon i egypten :S haha för 5000 år sedan aja man lär sig lite om egypten ^^ jupp och det är det och nu är det dax för blood+ för mig och nu kommer the first parts of inuyasha :D

där var alla ^^ have so fun ^^ JANE!! (önskar att jag hade duel monsters för då kunde jag säga LETS DUEL)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback