sayonara

2009-12-14 @ 00:33:01

hej hej idag så vakna jag typ 11:44 hehe :S aja sen så typ packa jag och så yay och skrev ner månader och dagar på japanska ^^ haha aja sedan så tittade jag som en galning på yu-gi-oh! 1 och 0 ^^ jupp och så titta jag på inuyasha men det blir ingen länk till episode 10 :'C aja asso det är så spännande liksom tydligen så är ansu/tea
typ kär i yami/yugi i season 0 >< hahahaha men hon vet liksom inte att yami är yuge haha aja det är helt fuckt ut ^^ aja jag har annars inte gjort så mkt hehe aja men internet kommer stängas av snart hehe så sees om två veckor (eller!??????)

JANE!!!! mata ashita ne (syns imorgon ellerhur) ^^ nepp vi syns inte imorgon hehe skrev lite feligt ^^

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback