somna ><

2009-12-12 @ 00:53:45

hej hej idag så vakna jag och jag såg inge yu-gi-oh! hehe aja jag åkte sedan till skolan och där såg vi på lucia spelet >< haha omg robins röst fick mig nästan att gråta ^^ så jävla vackert aja sen så skulle vi skriva en uppsats om manga saken och aa det gick bra sen åkte jag hem och då satte jag i min säng och slog på datan och då somna jag ifrån 13:00-15:55 hehe jag ba paff omg haha jag somna ^^ liksom WOW haha aja sen var jag så trött så att jag bara inte årka tätta mig upp men innan jag var hemma och somna så var jag i jakan och handla på gina två snygga t-shirts och en kofta och jag har liksom fortfarande 550 kr kvar >< haha aja och jag har annars bara sett på yu-gi-oh! haha och det blir ingen manga bild glömde säga att jag bytte dag >< haha aja det är för att min mobil och dator vägrar arbeta tillsammans >< hehe så min jätte snygga ramichu kommer inte upp idag :'C aja men skriver imorgon JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback