videoooooooooooooos!!

2009-12-06 @ 01:09:20

hallo my petit friends >< nu kommer massor utav videos som jag har tittat på i två veckor ^^ yay men först min dag (som inte kommer ta så mkt platts)
först så vakna jag runt 09:45 utav massor med skratt och mummel där nere ifrån men jag tror att jag såmna om och sen vakna jag senare rund 11:30 och då slog jag på datorn (hehe jag bara gav den en rak höger ><)
och så började jag att typ etooooooooooooooooooo (emmmmmmmmmm) jag vet faktist inte hehe aja jag började titta på den spännande yu-gi-oh! (game king) haha och sedan så åt jag första gången 15:30 >< åt liksom lite sent haha aja sen så fortsatte jag och jag har ju vikt origami hela dan det är därför jag bara är på episode 46 hehe och jag har hittat en ny bra låt ;9 och jag kan nu typ hela texten utantill haha (för jag hörde på den i typ en timme haha) aja sen så åt min tråkiga familj jag snodde en jätte go chockokaka >< och sedan smög upp på mitt rum med en kopp te ^^ men effter de så har jag sett på duel monsters (spelat som dem spelar i yu-gi-oh!) asso man lär sig jätte mkt utav att titta på serien ^^ (hehe men jag märker att jag är lite smartare en dem för typ alla tänker lite feligt >< aja man fattar om man ser) aja och nu sitter jag här och nu får ni the videos ^^

hoho här är dem massa videosarna som jag låva lite blandat origami, anime/manga, låtar, gazette, lite family guy... etc

haha det var allt för idag ^^ JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback