tokyo mew mew

2009-02-28 @ 12:47:18

asså det är så dåligt att kisshu,pai och taruto
skulle åka ifrån jorden asso varför kunde inte dom
stanna för och varför skulle just deep blue
typ mörda kisshu han som är så söt han vill ju bara
ha ichigo det är ju taskigt men ändå att förstöra jorden och
göra den till den som den var förut  det är dåligt att dom
inte har lagt ut season 2 asså den kom ju ut typ 2002
liksom men aja här får ni ett klipp från slutet när deep blue dödar kisshu :'(
men innan jag visar videon så ska ni få lite beskrivningar vilka personerna är :)





kisshu är kär i ichigo men hon är kär i aoyama-kun och han är deep blue
och ichigos med hjälpare är pudding som är kär i taruto, lettuce som är kär i pai typ,mint som är för fin för en kille,
zakuro som inte vill ha nån,ryou, keiichito-kun och masha pai och taruto och kisshu är bröder på nåt konstigt höger och ska försöka få tillbaka jorden för den var tydligen deras folks innan vi kom hit med rymdskäpp och dom befriade deep blue och nu ska dom få tillbaka jorden men då förstör ichigo deep blue och tar livet av sig men hon klarar sig slut :)
föresten kisshu försöker få ichigo med allt han har men det går typ inte ps: han dör typ i mitten utav klippet (nästan dör)
på wikepedia har jag skrivigt om dom tryck här om du vill läsa---->http://sv.wikipedia.org/wiki/Tokyo_Mew_Mew

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: MizthaNguyen (v.

OWh manga :D Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-03-01 @ 03:55:37
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Postat av: aas

mm visst :P

2009-03-01 @ 13:57:55
URL: http://kastrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback