tjo köpt ny stil

2009-02-24 @ 23:09:45

hallo lysnar på reden som vanligt har blivigt helt galen i den låten
jag har ju variht i jakan och köpt kläder och gåt på bio :)
och juste jag red ju efekt igår han var lite dragig men endå
han är skit kraftig den snabbaste hästen jag har fått rida och
ni jag har fått rida skit snabba hästar jag säger bara woooooooooooooooooooooooow  asso
 
effe du är fett söt <33333333

en tom  stil                            +                       en bill stil

                                                                               = en blandras (jag)




                                                       

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback