haj 15/1-09

2009-01-16 @ 20:27:32

hallo idag var jag med alice och
hon var så jävla tråkig asså höll
typ på att dö där och jag fick typ
sitta där och vänta på att hon var
klar med lä$xan  och det tog typ
en och en halv time asså det
var fett boring och tidigare idag
asså jag råkade bara säga vad
för hämlig sak vi gör i slöjden för
min bvän och då sa nelly och carro
att dom inte ville jobba med mig
längre och då fick jag jobba med
jacqe och johanna vi gör en ojj höll
nästan på att säga det hehe men
ska såva lite vi har prov i morgon :)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jacqueline

Fett taskigt av N och C... Men det är ju nt fel att jobba med mig och Johanna xP. Haha, våran "gubbe" äger jue! <333

2009-01-17 @ 10:01:20
URL: http://kalasboll.blogg.se/

Postat av: aas

mm jag vet vi äger men tror du att de är ok med jojo med de

2009-01-17 @ 20:10:17
URL: http://kastrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback