haj 17/1-09

2009-01-17 @ 22:56:28

hej idag har jag städat hela huset
fick 130 spenn det var fett lite men
ska få 200 nästa gång :) och jag
har handlat  snowboards skor för
mina var för små. förra året kåstade
dom 1999 det här året kåstade
dom 1299 men det var rea så
då kostade dom 999 men pappa
sa att han köper dom för 699 men
han hadde ett bonuskort så dom
sänktes runt 499 så vi köpte dom
för typ 200 eller nått och så fick jag
en jacka den e snygg :) men nu tittar
jag på en film på kanal 6
den e ganska bra den heter jarhead
oj den börjar nu så ska titta vidare.




PS: jag har ff och jag får äta hur mkt godis chips och popcoarn som hällst wohoo.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback