kumpisar

2009-01-02 @ 21:21:23

haj jag tenkte skriva om mina kumpisar

Jacqueline:
J ag hatar hon
A lltid dum i huvudet
C orre e hons kommpis
Q wow det borde stå IQ 2%
U ltimat cp
E skit koko
L ite smart
I nte så super smart
N u saknar jag hon inte eller ska man säga alldrig
E dum i huvudet

Linda:
L uvligaste
I nte ful
N u saknar jag hon :'(
D u e cool
A lltid bäst

Hanna:
H ittar alltid på roliga saker
A lltid flummig
N uvarande kommpis
N u e hon smartast i klassen
A lltid cool

Malin:
M uffig
A lltid lite konstig
L itte kommpis me henne
I nte bven (vill inte va de med hon)
N u saknar jag hon inte

Caroline:
C ool
A lltig läskig
R ulig
O lydlig
L ite kummpis
I nte dum
N u saknar jag hon
E suttig

Nelly:
N u saknar jag hon inte
E lite konstig men snäll
L ite läskig
L uden hehe
Y tlig

Jag:
A lltid sweet
M uffig
A lvayse luv my L K und S
N u äter jag pupcoarn
D almas nej
A lltid älska dig <3

seea
krum und poss
//Kastrol

Ps: jag menar inget dumt jag skriver jad jag bara tkr men jag ändrar om tex ni kanske blir snällare och såntdär :D

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: N

ytlig ? :d

Man tackar <33

2009-01-03 @ 15:13:57

Postat av: Anonym

asso jävla hora du är! du är fan dum i huvudet,, asso jacqe är världens snällaste bara för att du är lebb jävla emo jävel!

2009-02-22 @ 11:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback