måndag 19/1-09

2009-01-20 @ 20:00:12

haj lysnar på johan p det var länge
sedan jag lysnade på han fiday i im
 love oo den e bra♥
och idag red jag på indigo och calle
asså indigo var så jävla snabb men
han bröt av typ hele tiden och när jag
red kalle så bockade han och sparkade
bakut och försökte kasta av mig men jag
trillade nästan av mitt huvud var vid hans
öron han var fett skärry ju men sen gick
det bra och juste när vi skulle åka hem
så började motorn låta så här
bööhöhohahaöhop hela tiden men vi
kom hem iallafall och jag ska göra lite
lexor nu iaf hej då


(indigo)

har tyvär ingen bild på calle men han e ljusbrun men blond man och svans häe e jätte söt :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback