suck

2009-06-01 @ 22:15:22

hej har inte skrivit på lenge jag försöker men jag orkar inte aja jag har tittat på några serier som jag inte har berättat om förut så låt det börga med min anime/manga lista
O=orkar inte se på K=klar F=fins fortsättning snart S=ser på
1 School rumble O  F
2 Tokyo mew mew K
3 PPGZ O  F
4 Inuyasha K  F
5 School days K
6 Love hina K F
7 Full moon K
8 Lucky star O F
9 Shugo chara K F
10 Rosario+vampire O F
11 H2O S F
12 Chobits S F
13 Vampire knight K
14 D.N.Angel K
15 Death Note K
16 Full mental panic O  F
17 07-Gohst O  F
18 Trinty Blood O F
19 Slayers S F

så det var alla serier som jag har tittat på och tittar på ganska mkt men aja och tänk jag börgade mednr 4 för 2 månader sedan hehe jag är ju värsta freeket heh aja jag red ubbe idag så himmla gullig aja jag red ute i A hagen det var roligt för den är så stor vi hadde valfritt halva tiden och resten markarbete nästa gång så ska jag hoppa det ska bli kuligt aja jag tror att nr 19 inte passar min ska nog börga med blech aja sees nån gång hej då

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback