fakta om mig

2009-03-03 @ 22:43:00

FAKTA OM MIG
1. vad heter du? amanda
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? (jag vet inte)
3. vad heter du i andra namn? anne och karin
4. vilket stjärntecken är du? kräfta
5. vart bor du? Viksjö
7. bott utomlands? nej
8. flyttat antal gånger? 0
9. vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte riktigt

UTSEENDE
1. hur lång är du?
155 cm
2. hårfärg och frisyr? halvbrunt blont. Ska ska tona det börk brunt innan sommaren den
3. ögonfärg? börkblå blandning med ljusblå (ändrar färg ibland konstigt)
4. mest nöjd med? inget
5. minst nöjd med? Mitt utseende
6. skostorlek? 35-37
7. har du några piercingar/tatueringar? noppi (vill ha i tungan eller i läppen)

FAVORITER
1. filmer?
har inte bestämt många bra
2. låtar? inte många
3. årstider? Sommar solklart och vinter
4. djur? hund ochHäst
5. färg? rosa svart och rött
6. parfym? ingen
7. tv-program? tokyo mew mew :S
8. ämne i skolan? bild
9. sysselsättning? Ridning rita och kumpisar

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
grå jacka
2. vad använder du just nu för skor? vet inte vad dom heter
3. favoritfärg på kläder? svart
4. favoritmaterial på kläder? linne eller nåt sånt
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? min gangster stil
6. favoritaffärer? vet inte typ nånting punkbutiken eller vad den nu heter :P
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? vet inte 600-800 kr
8. favoritmärke? dont know yet (stavning?)
9. Vad har du för storlek på tröjor? 158-170 och xs-s (vill ha stora kläder eller tajta som satan)

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan?
 sådär inte stort men inte mitt imällan 
2. vilken färg på tapeterna? Tre vita väggar och en knall råsa fondvägg :D (mamma valde)
4. favoritmöbel i rummet och varför? min sköna JÄTTE MJUKA fotölj och säng
5. vad vill du ändra där inne? typ allt men det kommer kosta skit mkt att få tag på allt tapeten som jag ville ha kåstade runt 5500 kr pär meter :S
6. vad har du där inne av följande:
a) TV ?
inbygt HD tv i  datan
b) video/dvd? i datan
c) dator? jaa
d) stereo? jaa
e) telefon? Nej solklart det är bara fuligt
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en länga, fotbollsplan, stort grönt tränings hus, skog
8. vad gör du oftast i ditt rum? läser, ritar, skriver hämska saker om mitt liv, datan såva och fixa mig
9. vem förutom du brukar sova i din säng? ja ni, två gosisar men jag trykte ner dom mällan stora håtet och väggen hehe XD

FAMILJEN
1. vad heter din morfar?
Harry (dog när mamma var 17 år)
vad har du i din:
a) jackficka just nu?
Nycklar, pennor till franskan och sånt
b) skolväska just? orkar inte ha för tungt
3. vad är du beroende av? hästar, frihet och sånt  
4. vilket land kommer du i från? Svärige ,Norge, storbritanien, australien och nåra länder till
6. vad tror du på? gud ibland om det händer nått som jag vill han lysnade inte på mig idag annars på SATAN (djävulen)
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? anti kristendom  eller kristendomen
8. vad köpte du senast? kläder
9. har du nåt husdjur? tre örlor ijänteligen så har jag haft 7 men kurt dom och zorro den store dog i födelsen och krokis och lill kurt sålde vi men selma z och lillen är kvar :D har haft hund  CANDY :'C
10. vad bor du i? Länga :9

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback