hämlig dikt om bruno

2009-03-07 @ 22:36:02

Min kära häst! 
Bruno en gång va det du och jag men det är det inte längre och det sårar mig.
Bruno ävem om du inte finns här för mig i dag så lever du kvar i mitt hjärta.
Bruno du va den man skratta åt, du va inte som alla andra hästar du va speciell och det va bra.
Bruno du åt saker som man inte ska äta när man är en häst..
Du åt bullar, choklad, drack saft mm och det är inte normalt.
Men jag älskar dig ändå..!!
Idag är du död och det är inte bra för jag har ingen att vända mig åt.
Du va den som trösta mig om jag va ledsen.
Du fanns där om man behövde prata, även om du inte svara så vet jag att du lyssna.
Vi va tvungna att avliva dig och dom säger att det va mitt fel men det va det inte det vet jag men jag står inte utt med tanken av att dom sätter skullden på mig.
men en sak ska du veta att även om du inte står här framför mig så känner jag din närvaro vid mig hela tiden och det är bra.
Älskar dig Bruno.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback