Hej

2009-03-21 @ 16:38:48

Jag vet att jag skriver om tråkiga saker hela tiden men man måste ju nån gång igår gjick det ju inte att bada för att malin kunde inte och linda ville inte överge hon m jag hade så tråkigt med dom blääää utom jacqe då hehe och idag så gjick det ju inte heller för att linda fick inte och malin kunde inte och jacqe är hor sin mamma m så jag tittade på två filmer fun fun haha jag fick 40kr utav mamma till simmhallen jag ska nog lämna tillbaka dom men om hon säger att jag får dom så ska jag säga att hon får tillbaka dom endå om hon insisterar så köper jag en burn och godis på ica :D
jag tkr att jag är en sån stor tjockis men jag bara äter och äter ännu mer och skiter i att banta jag borde nog ta att bli en fet americkan haha xD skojja haha men allvarligt vissa är ju tjocka som berg men asso vissa tkr att jag är smal men det är jag inte kanske när jag står upp ibland men när jag sitter så är det ju lika högt som kebenikajse (inte bokstavligt då)
men aja ska ge pengarna nu ni tkr ju att jag är så tråkig nu men man måste ju sluta nån gång haha xD men skriver senare maby baby (stavning?) haha jag är ju så rolig nä men jag skriver senare haha xD kanske

ÄKLIGT STORA SLÄMMIGA PUSSAR FRÅN
Amanda

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback