konstig människa

2009-03-15 @ 18:42:52

asså när jag tränade på provet så ringde
nån människa och sökte mig och hon bara
jag känner dig vasrt bor du och jag bara jag
känner inte dig och du får inte veta vad jag
bor och du får fan inte ringa igen för då
anmälerjag dig pedofil :@
asso hon sa att hon hadde mig på hons telefonlista
jag kanske känner hon men orka jag känner inga
blattar utom dom skolan asso adrian, eduard och
alla dom där skitungaran som är så jävla taskiga
f*** y**** s**** ;@

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: awuu okej mend et är luugnt :)

2009-03-16 @ 01:48:44
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback