mess skit med mia

2009-03-11 @ 15:54:05

mia:asso seriöst, jag vill inte leva längre... alla retar mej för min frisyr, mitt utseende och allt
jag:men skit i dom då i 7:an så blir det du jag och andra emon :'( saknar dig
mia:saknar dig oxå, vill du hänga hem till mej? om du har något att åka med...
jag:kan inte har eng prov imorgon har inte tränat
mia:okej,jag har de nu...
Jag:ok hehe xD men kanske på fredag så kan vi ema runt oss i jakan
mia:kan inte, ska till mamma då...men kom till mej när du slutar så kan vi snacka om de då
jag:idag? men jag kan ju inte länge kom till mitt kapprum när du slutar
mia:jag slutar två...
jag:ok men kom till mitt kapprum då jag slutar 14:10
Mia:okej
jag:dom har märkt mig kan inte messa mer saknar dig :'(
mia:okej<3
mia:snälla,häng med mej hem idag, bara ett litet tag :) <3
jag:jag kan inte har inge kort eller remsa och har lexor kan inte messa nu
mia:okej:(
Mia:kom till mej, för jag har kvarsittning-.-
jag:KAN INTE MESSA NU!!!!!!
mia:okej
mia:men jag är kvar i skolan-.-
jag:men jag måste typ gå nu så du får vara klar för jag kan inte vänta
jag:men jag går nu för jag har inte tid med att vänta
jag:men asså du kan komma jag kan max en timme men jag kan inte vänta här i snöstormen
mia:asso kom hit så säger jag hur de är sen :)
mia:men börja gå mot skolan :D
jag:men jag är hemma jag orkade inte vänta jag väntade ju där i 10 min jag frös ju som fan
(inge svar)


Ps:jag ska alltid ofra och ge så mkt till mina kompisar men jag får inger tillbaks snart kommer jag att skita i att ni alla ber mig att göra saker åt er för ni gör ju alldrig saker åt mig och julklappen som jag skulle få av jacqe har jag ännu inte fått än vad fan har man för kompisar undrar jag gå järna in på mias blogg http://typmisen.blogg.se/index.html

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jacqueline

Men gud Amanda, du kan släppa detdär med julklapp nu efter 3-4 månader!? Det har aldrig funnits en julklapp och kommer aldrig att finnas heller för den delen.

2009-03-11 @ 17:59:29
URL: http://kalasboll.blogg.se/

Postat av: aas

okej visst visst så jag köppte ngt till dig men jag fick inget tillbaka fett taskigt

2009-03-11 @ 18:52:33
URL: http://kastrol.blogg.se/

Postat av: Jacqueline

Japp, men det är ju sån jag är enligt dig. En taskig person som bara är med andra hela tiden istället för med dig.

2009-03-11 @ 19:58:57
URL: http://kalasboll.blogg.se/

Postat av: aas

nej jag ser dig inte så jag tkr att jag ger dig saker och är snäll mot dig men jag får inget tillbaka därför så är jag så sur på dig jämt

2009-03-11 @ 20:52:23
URL: http://kastrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback