Reden=Prata,Wo sind eure Hände=Vart är era Händer?

2009-03-30 @ 20:39:00

hej idag fick jag mini blåsor av gungan men dom är borta nu och i staller så bet smoky mitt ♥ mig men det var inte med mening för jag tog ett för litet äpple och då slukade han upp hela min hand aja det blev bara ett litet sår på vänstra långfingret som tur va aja jag fick rida Landino mitt andra ♥ hehe han var lika söt som vanligt vi red utan stigbyglar skojj skojj och när vi galoperade så åkte dom typ tio cm upp i luften och ner på hans bogar eller vad det nu heter aja så jag fick hålla i dom  m och det var kul jag tänkte gra lite lexa men orkar inte aja jag vill flytta så jag kan få mitt arabiska fullblod (asso jag skulle få ett om vi skulle bo på landet och då skulle jag kapplöpa med det då jag länktar redan men det kommer säkert att aldrig hända men jag får vell bli medryttare bara att det inte fins några som tränas till kapplöpning :(

reden upplugen med svensk text så att ni miffon fattar någonting hehe
wo sind eure hände är en bra låt som man ska visa vad man lever för eller nått sånt med svensk text


LEDSNA KRAMAR
Amanda

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback