Ridningen och bruket

2009-03-16 @ 22:54:22

hej jag glömde lägga in bilderna i lördags från bruket men jag ska göra det snart jag vill just nu prata om ridningen först så hoppade jag och ubbe sötisen 3stuts det var kul och ida min polare ville vara min slav samtidikt hehe XD
a och sen fick jag rida jim jag som tog med kameran så att mummi skulle filma mig när jag red GP men jag fick ju soklart inte rida han någo mer just den här veckan och nesta för det är ju hoppning och han kan inte hoppa för han slänger av alla då och blir galen hehe aja så jag red jim och det gick ju värteligen bra då han bara tjurade hela tiden som vanligt aja nu får ni se bilderna hehe

en liten bit av bruket

min väldikt snygga snowboard (stavning?) jag ska få en ny nästa ÅR!!!!!!

nån ful kille i bruket som åker snowboard(stavning?)

haha nig men ni får inte se hur jag ser ut i mitt blöta hår



ha en bra natt på er eller som ni kallar det dag hehe XD
AMANDA

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: MizthaNguyen (v.

svar. Awuu okeej D: de tlåter ju rba ju :D neh faktiskt itne men skulle gärna vilja testa XD

2009-03-16 @ 23:20:28
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback