den bästa parodin ju + serier

2009-05-02 @ 11:12:10


ps: det är inte så här i serien men på ett ungefär hehe  

men nu har jag ju sett klart hela serien 167 episodes och så har jag sett school days 12 episodes den var kort jag har sett övriga tex ppgz runt 50 episodes och school rumble bara sett 58 episodes och sett tmm 52 episodes altså har jag sett på 5 episodes men just nu så tittar jag på love hina episode 4 och juste skulle bara titta lite på naruto den suger jag har bara kommit till episode 3 orka den nu kommer lite videor på dom här serierna PS: varning för känsliga tittare för school days.
school days den sista delen han var otrogen mot henne och hon mördade han

school rumble ett roligt avsnitt
 
ppgz opening den är bra men lite töntig aja jag har ju slutat se den jag är ju bara ute efter manga heh

tokyo mew mew opening lite cp men dom är oxå bra

love hina opening den är lite konstig men wtf

men den bästa serien är ju inuYasha han är så sööööt med sina hundöron heh

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback