aboooooooooooooooooooooo

2009-11-08 @ 22:56:36

haha fan vad cp aja sry att jag inte skrev igår men då var det tyvär försent haha igår var jag i stan haha och köppte lite saker och en jätte snygg väska haha så jävla snygg asso det var värsta körleken vid första ögonkastet haha fan vad cp aja jag var där och jag var på ett spökslot boooooh haha och på det japanska torget haha jag titta på en yokata haha jag hitta en jätte snygg för 990kr haha det var billigt haha skö köpa den senare haha aja och på kvällen körde vi poker och jag kom trea haha yay vad kul jag ledde halva spelet haha aja och idag var det farsdag haha och det var tråkigt hehe och då fick den gammle mannen en tröjja pest -.- och sen var det bio och äta ute höööööööö det bara tog min tid så aboooooooooooo jag ska göra detta nu och sen se på ranma haha och nu så blir det inge videoinlägg det får dröjja till nästa vecka men inuyasha kommer nu yay

haha det var alla delarna haha fan vad bra den var

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback