alice ^^

2009-11-07 @ 00:55:36

hej hej idag vakna jag yay haha sen så fixa jag mig och gick till skolan haha och sen var det eng, ma och sv haha på sv:n så satt jag i ett rum och läste med markus, axel och robin haha fun fun aja och sen åt vi och jag och dorsa sprang runt och gjorde lite saker haha och sen så var det franska haha bla bla bla etc..... aja sen drog jag hem med typ 20 mappar i fammnen omg vad tunkt det var haha och sen när jag komm hem så tittade jag på ranma och sen ringde alice och då var vi med varandra haha och vi gick till ica haha och köpte saker sen så satte vi oss på en bänk från 19:00 - 21:30 haha fan vad kul haha sen gick vi hemm och titta på tv och juste jag såg upp
idag hehe den var väll sådär bra haha aja nu kommer ett smakprov mohahahaha

villket miffo haha den äger ju haha omg lol



haha hittade denna typ förra året så jävla skön bara att det är tråkigt att det är på finska typ det fulaste språket som finns haha
haha killen sjunger a-point in my mind haha det låter som det iaf

aja jane och imorgon blir det stan och köpa väska haha och nån dag ska jag cursa nån haha fan vad cp nej men jag behöver ett svart ljus det är det ända som saknas haha hoho hihi im evil >< seupp så att det inte är du haha
för då kommer jag döda dig

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: .

Jaha, tack då -.- Sj så tycker jag att mitt HEMSPRÅK e väldigt vakert, Tack igen väldigt mkt.

2009-11-08 @ 14:53:21
URL: http://ttuggummmi.blogg.se/

Postat av: .

Jaha, tack då -.- Sj så tycker jag att mitt HEMSPRÅK e väldigt vakert, Tack igen väldigt mkt.

2009-11-08 @ 14:53:24
URL: http://ttuggummmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback