aooooootch

2009-11-18 @ 22:45:05

hej jag vakna ju imorse med värsta onda känslan i armen hehe jag kunde fan knapt klä på mig hehe aja jag cykla till skolan och då hade vi franska haha kommer såkert få 2/10 hehe jag sög ju på glosorna jag brukar alltid på runt 17-19/20 hehe aja vi hade sedan musik och då hade vi håltimme yay men måde illa ville typ spy ibland hehe aja jag har ju gjort sv:n så jag lämnade in den ju idag haha änteligen klar tänkte jag haha aja sen var det slöjd jag har börjat på en sked haha jag har inte ens kommigt till hälften heh aja jag väljer alltid det som är svårast och tar låg tid det är bara för att jag vill göra något fint någon gång men jag är ju en failer haha jag suger på allt i skolan hehe aja vi hade elev konsärt idag yay det var kul heh jag var tvungen att sitta brevid bryan höhöhö han slog mig på armen exakt där jag tog sprutan :'( aja haha det var bara ett band som det var en kille som sjöng och han hade en nice voise ;D haha aja jag åkte sedan hem gjorde mackor och te och såg klart på gokusen haha orkar inte se på season 3 den blir jätte tråkig då >< hehe aja effter så läste jag lite engelska och sen var det kanon jag är på dem bästa episoderna haha fast den är mest sorlig istället för rolig heh jag det enda serien utan clannad och h2o the foot sprint in the sand dem var både bra,sorliga och roliga värsta silens of life :J hehe aja jag somna i en halv tille hehe jag skulle bara lägga mig ned men jag varfortfarande trött när jag hämtede mina fem kakor mmm~ heh dem var goa aja det är det som har hänt idag och nu kommer en manga bild iaf ^^
aja jag byter det blir video imorgon heh och alice kunde inte idag och orkede inte för att jag hade ont i armen heh


JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback