asa-sempai

2009-11-22 @ 23:40:14

omg vad jag hatar henne hon är så jävla jobbig allvarligt bara ta rin-kun sådär that's to crule heh aja jag hade en bra dag heh vakna upp idag med att jag drömmde att jag var inne i nåns annans kropp >< heh that sounds creepy hehe aja sen så slöa jag och såv till 12:55 heh och som vanligt så åt jag inte förens runt 5 heh jag såg klart på hime hime yay jag önskar att den var längre eller att det fanns en till sesong haha aja jag är nästan klar med shuffle och juste jag ska bara kanske få fixa mitt hår så att det blir exakt som jag vill ha det heh mitt är för långt och för orange heh så im gonna express my feelings haha aja jag önskar värteligen att mitt liv var en manga serie heöööööh värsta love story (hatar love storys) eller horror/killer movie hah fan vad kul att ha en hämsk och mördar personlighet(som jag då) asso att våga till och med att göra det hah blod splach splach hahahahahahahahaha fan jag garvar ju ijhäl mig ju aja nu kommer ´den konstiga överaskningen jobba med den i typ en kvart och den blev inde så proffsig eller snygg ><

det handlar om en konstig ful docka som har lämnatts i höstgräset brevid en litten bäck jag älskar höst och vinter bara för att det är så kallt när det blir snö ute så tänker jag tända mitt svarta ljus och juste får inte slösa tid så natti natti JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Michelle

ojoj.. det var inte snälla ord. Men asså varför kommer du inte till mig i skolan och säjjer sånt här? vågar du inte? asså vill du säja mig nåt, för jag märker att du sitter och kollar på oss i skolan, säj bara det du vill säja. öga mot öga! Jag har inget att säjja dig, utom att om du fortsätter åt det här hållet så kanske Linn, jag och du aldrig kan bli vänner igen. och säj inget till Britt igen, säj det till oss jag vill höra allt fult du vill säja till oss öga mot öga! men har du inget att säja så skit i vad jag sagt..

2009-11-23 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback