booo POCKEMON

2009-11-19 @ 23:18:00

hej haha idag så åkte jag till skolan med bara ett halft äpple i magen haha aja typ både dorsa och nadja var sjuka idag :'( i miss them aja på sv lektionen så skulle vi skriva en substantiv berättelse haha med bara subbstantiv det var fett kul omg ni skulle bara ha hört bryan, viktor och rasmus story haha den ägde alla typ garva hela tiden haha aja på son så gjorde jag typ nästan inget >> hehe aja och sen åt vi mmmmmmmm brödet var ju det goaste haha jag tog fyra skivor haha och hanna var i vår skola men jag satt och åt då jag fick höra det ifrån adde >< haha aja på idrotten så hade vi bandy och jag var inte med hehe synd jag låg och läste bleach istället haha det var kul aja och sen så var det no och jag ba nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj hehe aja sen var det bara swhooooosh hem och lägga mig ned för att titta på kanon och yay jag är klar med den hehe och jag har börjat på en ny den heter shuffle jag har tänkt sett den länge men har alltid trott att det har varigt en värsta shojo serie hehe aja nu kommer videon som jag låva

pockemon original opening in japanese hej det här är den riktiga opningen i pockemon haha den är ju ifrån japan ju hahamen dem ändrade den för att dem ville göra den bättre när den komm til andra länder

haha nu kommer den engelska

haha och den svenska yay jag har typ blivigt pockemon freek yay den är så bra det påminner om min ungdom hehe JANE!! (ps: tittar inte på den men ville bara titta in och då hittade jag detta)
haha personen bakom pikatchu ^^ KAWAII

haha vilket fail IT'S PIKATCHU!!!!!

JANEE!!!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback