Clannad

2009-11-26 @ 23:30:19

hej... heh aja idag så vakna jag hoho nähäää hehe aja sen så blev det fix fix och så cyklade jag till skolan igen och då mötte jag sanna och jag och hon stod och vänta på nadia haha tillslut så kom hon yay och då gick vi och lämna våra saker hehe och sedan var det eng och sv >< men effter det så var det so och jag hade inte gjort i läxan så shiwata >< heh aja sen så var det lunch blääääouuuuåäää heh aja sedan idrott mm kul  killarna spotta på handtaget och dörrarna var låsta så då gick vi till anne och sa till och då kom vi in och så var jag inte med för jag mådde inte så bra heh och jag läste lite bleach samtidigt ^^ haha aja sedan var det ma prov jag tror att jag klara mer en hälften >< hehe aja och sen åkte jag hem och titta på lite j-drama heh och sen så var det bara att titta klart på min anime serie och effter jag såg klart den så håller jag att titta på en serie som jag inte har sett klart på förut hehe men jag undrar hur det går i full mental alchemist brotherhood heh har bara sett en ep den är ju jätte bra tkr jag undra om den är klar?? haha aja vag har ingen film resention så aa vad ska jag gjöra hmm~
aja här kommer någon bra serie som jag har sett ^^

clannad och clannad after story.

dem här två är samma story men två olika sesonger dem två utav mina bästa serier man gråter riktigt mkt på ep 16 season 2 i clannad omg asså man tkr så mkt synd om dem då aja här kommer dem men dem är på engelska
Clannad

Clannad
Tomoya Okazaki is a third year high school student resentful of his life. His mother passed away from a car accident when he was younger, causing his father to resort to alcohol and gambling. This results in fights between the two until Tomoya's shoulder is injured in a fight. Since then, Tomoya has had distant relationships with his father, causing him to become a delinquent over time. While on a walk to school, he meets a strange girl named Nagisa Furukawa who is a year older, but is repeating due to illness. Due to this, she is often alone as most of her friends have moved on. The two begin hanging out and slowly, as time goes by, Tomoya finds his life shifting in a new direction.

typ: Comedy, Drama, Harem, Psychological, Romance, School Life, Seinen, Slapstick, Slice of Life

after story.

Clannad After Story

A sequel to the anime based on the Key Clannad franchise. After Story is a path that opens in the original visual novel after all the other paths have been opened. Life continues on for Tomoya. A few months have passed since he confessed his love to Nagisa. Now entering his graduating year, he continues to meet a variety of different people, expanding his own world in the process. As well, Tomoya and Nagisa's relationship begins to enter a level of intimacy unlike before. Through his relationship with Nagisa, and his various encounters, Tomoya begins to understand the meaning and importance of family. Unfortunately, as Tomoya and Nagisa begin their own family together, they are faced with many hardships and challenges along the way.

typ: Comedy, Harem, Romance, School Life, Seinen, Slapstick, Slice of Life, Tragedy

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback