+curse -funny clip = dark mind

2009-11-21 @ 00:58:10

hallo idag så vakna jag utan problem på morgonen men det sjuka var att jag hade exakt på mig det samma om jag hade i måndags hehe thats gross >< (STAVNING?) hehe men dem är ju tvättade imällan aja jag GICK till skolan idag hehe ska börja göra det istället haha eng, ms, sv direkt effter varandra omg im tierd hehe aja på franskan stog bänkarna cp så hehe aa >< aja jag komm hem runt 1 och jag satte mig och tände ett svart ljus haha det lukta rök i hela huset effter >< haha jag såg på lite manga yay haha har kommigt ganska långt och sen på lite tv typ för första gången på riktigt sedan tisdag hehe (min nya samurai film är klar sa min data ^^)
aja sen fixa mitt stuff och mackor med varm choko ^^ och så börjades det haha jag cykla till en park nära sanna och gick upp på en stig längre bort sedan låste jag cykeln och satte mig haha och jag tog upp mitt stuff och jag började med att tända ljusen hehe det tog typ 13 tändstickor åt det JÄVLA VIND hehe aja när det gick till slut så brände jag pappret och (ljuset släcktes exakt innan hela pappret hehe) sa ramsan burn in hell etc hehe kommer inte ihåg hela men det coola var att hela himelen var helt vit av måln och det var inga svarta i horisonten heh och helt plötsligt så ba blev det svart/grått och jag ba WTFK och då började jag äta min lunch hehe var hemma 4:a och då var min morbror här heh han ska bara vara här över helgen >< aja jag har ju sett på shuffle effter och så och jag har ätigt lite onyttigheter heh och sånt och nu sitter jag här och lysnar på junjou op 1 YEAHHHH ROCK ON MY WEIRD GAY GUYS >< heh aja nu kommer bilder ifrån idag ^^


inte direkt världens bästa men det började bli lit erysigt hehe aja JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ttuggummmi

Zajk, Orka skriva våra naaamn! O riva sönder dem, Har du problem ?? Du kan visst inte släppa oss, visst? -.-

2009-11-22 @ 15:27:49

Postat av: Mich

om du inte vill ha nåt med oss att göra vrf håller du på att skriva våra namn på papper och knögla ihop dem. borde egentligen inta vara inne här och lägga mig i ! men vi erbjöd dig en chans att få va med oss, men du sumpade den. Och att göra sånt förvärrar bara saken, ju!

2009-11-22 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback