すごいい。♥

2009-11-30 @ 23:16:25

(överskrift sugoii= coolt, WOW, häfftigt) hej hej idag så var det som vanligt heh aja jag fixa mig det var ju såvmorgon så jag ba yay och då titta jag på special A 3 episoder så jag titta klart på den ^^ och nu ska jag förtsätta med blood+ ^^ jag undrar värteligen var som har härnt i sayas ''past'' heh asso asso var hon och hagi ett par eller va i dont understand omg jag fattar ingenting och varför tappade hon kontroll över sig själv och typ MÖRDA ALLA i vetnam >< (hon var där för nån reason) heh aja helt fuckt up >< haha aja vi bytte plattser idag yay sitter brevid nadia ^^ orushi :9 heh aja jag kände mig helt dizzy idag heh allt var bara snurrigt och jag känner mig lite kånstig (mer en normalt heh OCH DET ÄR INTE THE SVINE FLU) ^^ heh jag kanske äter förlite heh aja a och på ridningen så hoppa jag tia yay OMFK hon är skit stark och snabb (i diddent know) heh >-> aja vi bara flög haha inte för att skryta men jag är typ den ända i min grupp som är nästan i level 4 nu heh asso jag tar ju privatlektioner i dresyr och förut så tog jag lektioner i hoppning 80-90 cm hinder (vi koppar typ 30-50 cm SOM MAN INTE SKA GÖRA I GRUPP 3) hehe aja då flög ju bara jag heh aja sen åkte jag hem tog en halvtimme som vanligt -.- heh aja sen så träna jag på provet och sket i engelskan tänker sga till maria att jag glömde att göra den för att vi hade prov i franska och det var väldigt svårt och jobbigty (heh provet är jätte enkelt jag kan bara inte runt 21 glosor i think men aja heh det är bara typ lite här och där)

planering
tis: skola, manga, manga bild
ons: skola, manga, video
tors: skola, manga, v-bild, alice i think
fre: rekomenderar en serie, manga, skola, öåt och låt text
lör: video inlägg
sön: 3 episoder inuyasha ^^

JANE!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback