getsuyou ^^

2009-11-16 @ 23:31:19

hallo idag så har jag ju vaknat och då såg jag en episode av gokusen 2 haha det var kul dem ska snart ta examen undra hur det går för dem ^^ aja jag fixa min och jag märkte att jag inte han att äta så jag sket i det hehe aja på morgonen så var det klass info yay vi diskutera vad för tema var och en ska ha haha eller flera ska ha aja sean so ja glärde mig myckeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet haha jag skrev typ en hel sida på halva fråga ett haha aja sen var det den hämska lunchen och ni vill bara inte veta vad det var också haha no:n kom sedan och då hade jag, dorsa och heline en liten redovisning haha det var kul men lite pinsamt haha aja sen ma jag belev exakt klar med diagnosen och jag ska göra repitition haha jag kommer fortfarande inte ihåg var blablablabla betyder och sånt aja haha så det blir blott för mig haha aja sen så åkte jag hem yay och då såg jag ett till avsnitt av gokusen haha och sedan åkte jag och red yay och jag fick tia haha hon var lite som sven-e haha men inte lika stark hon är svår på venster hehe och att hon inte lysnar så bra haha aja det var jätte kul men det blev kaos i a:volten hehe jag var där atlanticka fick panik av ngt och då sprang gp iväg till andra volten hah agge kan ju fan inte ens holla in gp då är hon ju fan svag haha och hon kan inte ens få han på tygeln (knepet är att berömma honnom mkt så att han litar på en) aja och seda var det bara åka hem och jag har ju tittat på det igen ni vet var haha orkar inte upprepe det igen eller jag gör det iaf GOKUSEN haha och nu sitter jag här och skriver jag ska bara lägga in två bilder på mitt fina visual key hår som jag gjorde idag det såg bättre ut i värteligheten >< men aja look and see


haha aja JANE!! syns imorgon och nu kommer planeringen

M:visual key hår, manga/drama, skola
Ti:v-bild, manga/drama, skola
O:video, manga/drama, skola, ALICE
To:manga bild, manga/drama, skola
F:roligt klipp, manga/drama, skola
L:låt, manga/drama
S:ÖVERASKNING ><(vet inte heller vad det är), manga/drama

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback